onsdag 11 november 2009

Ordlös onsdag - Gymnastik

Fler gymnastisksa övningar kan du se här.

18 kommentarer:

Rantis sa...

Ja, hur ofta får man inte agera som akrobat när man ska fotografera??
ett antal gånger...
Bra tolkning av dagens ämne...
Ha en skön akrobatisk onsdag!

foto CHIP sa...

Ja det var en avancerad gymnastisk rörelse som kräver balans :)

Kerstin sa...

Ja det där verkar bekant. Hur mycket konstiga ställningar har man inte varit i utan att veta hur rolig man kan se ut? ;)
Det här är en jättebra tolkning.
Ha en fin dag.

Pockethexan sa...

Kul att du har med fotokonstens gymnastik...

<;D

PS:Har du hittat några lästips hos mig? det vore kul om jag kan sprida läsglädje också../från Pockethexan själv.DS

Nettan sa...

Det är absolut gymnastik att fotografera!
Bra tänkt.

Ha det så gott // Nettan

Artlover sa...

Ja, det krävs gymnastiska övningar för att kunna ta bra bilder. Kul bild till temat.

christina sa...

Jag känner igen det där och skulle behöva träna ännu mer för att få de rätta perspektiven!!

ormbunke sa...

Ja, den där ställningen intar man allt som oftast när man är ute i naturen. Folk tror väl att man gör strechövningar. Anita

Photos by Storm sa...

Så bra att kombinera sträck- och töjövningar med fotograferandet. Men det kanske inte var medvetet. Kul ser det ut i alla fall/Lis

Höst/vinterträdgården sa...

Ja,att fota kan vara nog så gymnastiskt.

Nina sa...

Fin bild, snygga färger, bra komponerad och kul motiv - man känner igen sig... :-) Har ibland tänkt att "tänk om nån skulle se mig nu" när man tar kort i nån konstig position... :-D

sinneskatten sa...

Skrattar gott det har man gjort några ggr.

Kadermo sa...

Aha, det var detta hon tänkte på Akson när hon kom med temat idag. Smart tänkt.

Veronica sa...

JAAAAAAAAAAA!!!! Absolut!!!!!

elena cn sa...

YES! Jag är också en utövare av gymnastik!...men kanske inte en så vig en:)

Boel_L sa...

:D det där känner jag igen

Gärdsmygen sa...

Det där är gympa!

Maria Berg sa...

Det där kunde ju definitivt varit jag, fast jag hade inte kommit upp igen, speklade bakset igår och det gör ont...
Elitgymnast mina barn... ja det hade varit roligt OM det bara funnits en grupp för henne att gå i.
Här där vi bor har dom slagit ihop grupper så dom är för många och tar inte in fler, hennes tre bästa vänner går på gympa men dom är födda i getinge och sått på kö länge vi har ju bra bott här 2,5 år.

Tänk vad din bild tar oss tillbaka till sommaren.
Har ändrat din profilbild ser jag, nu ser man damen under hatten.

Tycker väldigt mycket om din header och det två bilder du gjort som logo till vänster där det står ingers foto, Inger Ekström.
Blir lite avundsjuk det där får jag nog också lära mig.

Tycker om att du lägger bilderna på en vit bakgrund och sedan har skuggkant på dem.
Det där med belysning är den gjord av två bilder, känns jätte härlig medn ändå inte helt verklig.
Kram MB