måndag 30 mars 2009

Bildligt talat

13 kommentarer:

annette sa...

Vädret i Sverige brukar se ut så numer, vet inte om det är Sverige för det är verkligen inte så ofta vi ser så välklädda och paranta kvinnor här.

annette

Mimo sa...

Uj!

Hoppas att klackarna sitter i ordentligt med nubb och inte trillar av i väta.

Läcker bild som inte jag skulle vilja stå ute och fota, men kanske du stod inomhus eller under tak? ;)

Pumita sa...

Jag fryyser när jag ser hennes bara ben men vill man vara fin så...

Mia sa...

Välklädd kvinna på väg.... i svensk sommargrönska... alltså även med lite regn... :-) Vacker bild!

Della sa...

"Det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder.." :)

strömmas sida sa...

Damen ser finklädd ut och ska kanske iväg på en fest eller så är det till en begravning. Eller så är det hennes vanliga kläder på arbetet.

Kanske det är begravning ändå?
Svartklädd och regnet gör sitt till i bilden.

kram
strömma

Karin sa...

Typsikt sommarväder. :-) jag gillar vilden, den är snygg och det är liv i den.

Marie Höglund sa...

Av regn blir man vacker :-)

Photos by Storm sa...

Svåra skor i det blöta vädret. Hade behövt ett par riktiga gummistövlar/Lis

Vita Stunder sa...

Vilken bild.. verkligen tagen i rätt ögonblick!
Jag får också associationer till begravning.

Ha en fin kväll! :)

Javisst är det trevligt att vi delar samma intresse för antika ting :)

Ninni sa...

Vad vi är praktiska vi svenska kvinnor tänker jag när jag läser kommentarerna ovan! Vad härligt!
Ja, inte riktigt min stil om jag säger så...Parant kan man nog inte säga om mig...
Men det är snyggt på andra!

Ulrica sa...

Vilken kul bild... och att du fångade den:)

*Birgitta* sa...

Vilken härlig bild! Det måste vara på en "Gonnabes" :)