söndag 5 april 2009

Fototriss - prickigt




Fler bilder på veckans fototriss ser du här.

20 kommentarer:

Znogge sa...

Intressanta bilder alla tre men den första blir min favorit!

Anette sa...

Det var många prickar du hittat. Undrar just vad det är..........har mina misstankar..../Kram Anette

Maria Berg sa...

Det har ju faktiskt prickar - diskställ från IKEA eller?

nu när du fått mig att tänka så har jku plastpåse hållaren det också!
Min blev endat prickig klänning men jag har inte fått in dem i datorn ännu...
/MB

bildgatan sa...

Prickigt och det känns som att prickarna är något i köket men kommer inte på vad. Klurar lite.

/Margareta G

Ulrica sa...

Aha kan det vara en sop och kanske en sådan avlång mojäng som man stoppar påsar elller pappersrullar i? Vad det än är då är det prickigt så det förslår.

Gärdsmygen sa...

Läckert!

Veronica sa...

Ovanligt prickigt :). Roliga bilder.

Randi sa...

Du har verkligen varit kreativ - spännande - kan inte gissa alls! Vi får väl svaret så småningom...*ler*

lilalili sa...

Störtsköna prickar på alla bilderna!
Ha en skön vecka!

Marie Höglund sa...

Wow superläckert!!!! Alla tre tar jag :-)

Hero sa...

Vilka fina bilder! Men vad är det för något? Har funderat, men inte kommit på vad det kan vara.
Ha det så gott

NatureFootstep sa...

åh. så enkelt och läckert. Bra gjort. :)

Fotsteg i Rabatten sa...

snyggt gjort! Tror ettan ligger bäst till den här gången. :)

strömmas sida sa...

Prickigt åt alla håll hos dig :-).
Är det en sån rund lite hög blank
bestickhållare från ikea?
Jag har 2 sådana och ena för tandborstar och tandkräm på lager i badrummet.

kram
strömma

Photos by Storm sa...

Många prickar men jag ser inte vad det är. Bestickställ kanske/Lis

Monica/Moa sa...

Hihi.. ja det första prickarna har jag också.. klurig du var där.. Ha det gott..Monica

Artlover sa...

Håligt eller prickigt, det är frågan. Men jag får slå ihop den frågan och tolka det som prickigt:-) Kreativt i alla fall. Man lär sig att utveckla sitt tänk genom andras bilder. Fint!
Kram på dig:-)

Cissi1 sa...

Oj vad prickiga bilder. Snyggt.

Jah Hollis sa...

Det var en bra lösning på det prickiga problemet. :-)

fot CHIP *Birgitta* sa...

Men här var det minsann prickar - finfin tolkning av temat :)