onsdag 15 april 2009

Ordlös onsdag-efter

Fler bidrag på temat efter ser du här.

17 kommentarer:

Fotsteg i Rabatten sa...

det är väl sådana som ibland är skyldiga till att man kommer Efter tidtabellen. :(
Fast det kanske inte var vad du tänkte på. :)

NatureFootstep sa...

vagnar kommer efter loket. :)

annette sa...

Visst är det så om det går rätt till, vagnarna skall komma EFTER loket!!

Ha det så gott!

anette

Susanna sa...

Vagnarna efter loket. Självklart! :-)
/Susanna

LottaM sa...

Vagnarna EFTER loket. Bra tolkning.
Ha en fin kväll!

fot CHIP *Birgitta* sa...

Här var det flera vagnar efter loket. Kan du passera järnvägen efter att de kört förbi?
Ha en fin dag!

Ninni sa...

Bra tolkning! Fast...vet vi vilket håll de åker åt;) Är vagnarna efter loket eller är loket efter vagnarna...

@nemonen sa...

Loket drog vagnarna efter sig när jag tog fotot. Men visst kan loket vara efter vagnarna också.

Vita Stunder sa...

Fin tolkning!
Och SJ brukar dessutom orsaka att man anländer EFTER utsatt tid! ;)

Ha en fin kväll!
Anna

Ulrica sa...

Ja, här var det flera efter... det är ju många vagnar som kommer efter loket.

Photos by Storm sa...

Bra tolkning. Idag var det kul med alla olika tolkningar på order efter/Lis

marie roxbro sa...

Att inte jag tänkte på det som bor så nära tåget :-)...fin bild...kram

Hero sa...

Bra bild på temat!
Ha det så bra.

Kerstin sa...

Jättebra tolkning. Självklart kommer vagnarna efter loket. ;)
Ha det gott.

Artlover sa...

Det var en bra tolkning till temat tycker jag.
Jo, jag får dåligt samvete ibland för att jag inte kommenterar tillbaka inom samma fotokedja alltid. Tycker du att det är fel av mig att inte göra det? Jag känner mig stressad att ge i genäld. Jag försöker i alla fall. Jag tänker på er alla som har varit inne hos mig.
Hade
Kram

Pialotta sa...

Ett tåg med sina släpvagnar efter..
Fin bild som säjer mycket.
men vad det finns en massa fotoutmaningar.. nästan på en om dagen..
Ha de gott

Lissen sa...

Om några veckor ska jag åka tåg, hoppas loket är först och vagnarna efter, hihi! Kul tolkning!
Ha det så gott!

Ps Filmer med dålig reccention, gillas ofta av folket,L! Ds

Copyrightskyddade bilder