onsdag 1 april 2009

Ordlös onsdag - focus

17 kommentarer:

strömmas sida sa...

En härligt vacker blomma i fokus.
Den står verkligen i fokus.
Livskraften är obändlig.

kram
strömma

Dahlia sa...

Den lyser som solen och är i absolut fokus, bredvid de andra som ännu inte växt till sig. Hoppas det passar att jag satt din blogg på listan av dom jag tycker om att läsa. Blev så förtjust i det röda torpet när jag tittat in förut=)

Huset på landet sa...

Vilka fina bilder i din blogg! Ordspråket "En bild säger mer n tusen ord" stämmer bra in på dina temabilder!
Kul att du ville vara med i utlottningen o lycka till!!

foto CHIP sa...

Här var det fokus på gyllengult mitt i alla stenar. Sånt blir man glad av :)
Jag lyckades åckså fånga ngt ovanligt och gult idag.

Marie Höglund sa...

Fantastiskt vacker bild. Den gula blomman tar verkligen fokuset i bilden :-)

Pumita sa...

Vilken underbar färgklick! Stenarna ser man knappt...

NatureFootstep sa...

Vackert focus på våren tycker jag.

Fotsteg i Rabatten sa...

gruset gör verkligen att man fokuserar på blomman.

Randi sa...

Så smart av blomman - placera sig där den inte får någon konkurrens alls! Skön bild.

Ninni sa...

En liten krokus i fokus;) Den lyser verkligen som en sol där i gruset. Ibland undrar man hur de klarar att överleva i så karga förhållanden. Vilken växtkraft!
Må så gott!

Vita Stunder sa...

Så vackert den gula blomman lyser upp - i fokus! :)

Blomman riktigt ler mot mig!
Hoppas solen har värmt dig idag :)

Kram Anna

Ulrica sa...

Liten söt blomma rakt i fokus. Vårkänning...

Anette sa...

Lyser som en solen, man ser bara blomman! Och tussilago/hästhov har du hittat också såg jag! Härligt. I dag har det exploderat i min trädgård, har bara varit ute och njutit i vårsolen och pillat in rabatterna lite........Kram Anette

Baronessan sa...

Men, makalöst! Pressar sig upp genom gruset. Fantastiskt.

Artlover sa...

Verkligen passande när vi går mot påsk och vår. En gul färgklick i fokus som blommar i den grå vardagen. Något som piggar upp i tillvaron.
Hade bäst med dig.:-)

Lissen sa...

Lysande härligt gul!Härlig bild.
Idag har jag fotat några gula blommor också.
Tack för dina goa kommentarer!
Ha det så bra! Kram

Mimo sa...

Jag blir alltid lika imponerad när man ser växtkraften, en vacker blomma mitt bland stenarna. Fint foto!