måndag 18 maj 2009

Bildligt talat v. 21

Fler bilder kan du se hos mimo.

15 kommentarer:

Della sa...

Ser ut som något stort djurhuvud som ligger där och tittar på mig.

annette sa...

Ja, den bilden talar helt för sig själv, sådant gammalt virke som jag älskar, dött på ngt sätt men oxå i allra högsta grad levande.

Ha en skön kväll!

annette

christina sa...

Det här gillar jag! Har samlat på en del trägrejer men jag har inte plats. Det får ligga och pryda i sin naturliga omgivning! Ha det bra!

Inspiration i vitt sa...

Hej, undrar om det bor nån i hålet hihi. Kram på dig/Ingela.

Ulrica sa...

Vilken fin trädetalf från naturen. För några år sedan hade jag tagit in den ock pysslat med den... men nu låter jag dem vara precis som de är.

Petra C sa...

Läckert! Det ser nästan ut som ett stort djurhuvud som ligger i gräset!

rajson sa...

Håller med Della, trodde det var ett djurskeltt!
Fantasi eggande!

Lasseivomma sa...

Den typen av träbitar kan verkligen få igång fantasin, snygg bild.

Hero sa...

Det är så fint med gamla träddelar, de får sån vacker färg tycker jag. och de gör sig bra på bild:)
ha det så bra/Maria

Lissen sa...

Jag såg också ett djur där i träet. Mycket man se i skogarna.

Henry sa...

Har lagt av vinterpälsen!

stromma sa...

Naturen ger och tar. Återvinning *ler*.

kram
strömma

Photos by Storm sa...

Vacker form och tänk att den blir bara vackrare fast den inte lever mer/Lis

Nattsyrran sa...

Så enkelt men så vackert!

Mimo sa...

Jag tänkte också på djurhuvud innan jag förstorade upp bilden.

Ett naturens eget konstverk som ligger där...