måndag 25 maj 2009

Bildligt talat v 22


Fler bidrag kan du se hos mimos.

12 kommentarer:

Karin sa...

har de kört fast bland veden :-)

annette sa...

Tur det är på låtsas för annars vore det otäckt!

Ha en bra dag!

annette

Vita Stunder sa...

Är det någon som tagits som gisslan?
Vad händer sen..
Bilen har gått sönder det går inte att ta sig därifrån.
Utsatthet.

Dockorna ser äldre ut än bilen.

Jag har en känsla att du (eventuellt inspirerats av mina dockbilder..)

Mimo sa...

Härligt när barnasinnet och leklynnet finns kvar. Det såg nästan ut som om det var i djungeln någonstans, men när jag ser faluröda väggar bakom så blir jag lite skeptisk. Bra skärpa på leksaken!

stromma sa...

Vilken rolig bild.
Bra parkerat också :-).

kram
strömma

cat sa...

Det var en intressant bild:)

Maria Berg sa...

Det är läskigt att detta verkligen är snat i visa delar av världen, vad lycklig jag känner mig att jag bor här i Sverige.

Bilden jag visar idag på flickan i gränden är inte bearbetad det minsta.
Jag har fotoprogram men till 99% använder jag mig bara av I-photo.

/MB

Ulrica sa...

Inte ens en jeep kan hjälpa ibland.... Krig, gisslan eller kolonialtid, tankarna snurrar. Bra bild som berör och skapar reaktion.

Photos by Storm sa...

Snygg gammal jeep som ser ut att vara på farligt uppdrag/Lis

rajson sa...

Någon som har lekt färdigt?

Hasse sa...

Snygg bild men dom får akta sig så att dom inte kör fast. ;) Ha det gott.

Mia sa...

Instämmer i att den är en kul bild med litet "tänk" bakom! Gamla fina leksaker dessutom!