söndag 31 maj 2009

Bildligt talat vecka 23

Fler bidrag på temat ser du här.

15 kommentarer:

Pialotta sa...

Kan det vara på Öland tro??
Ha de gott såg du varit på veteranfest i helgen.. fint de:-)/Pialotta

Artlover sa...

Undrar vad den här bilden är tagen ifrån. Ser lite ödslig ut, något kvarlämnat för länge sedan.
Tack för din kommentar.
Kram

Marie Höglund sa...

Borgruinen på Öland kanske. Ödsligt men vackert :-)

sinneskatten sa...

Det är en bild i min smak, när man känner historiens vingar smeka över bilden. Jättefint!

annette sa...

Jaså vi har varit på samma plats över Pingsthelgen, vi hann inte till Veteranarna i lördags, så det var bra att jag fick se lite av hos Dej, blir kvar hela veckan.

annette

Nettan sa...

Vad har du hittat för någon borg??
Ser lite öde ut.
in bild.

Ha det så gott // Nettan

christina sa...

Jätte fint med ruinen mot den blå himlen! Ha det gott!

Cecilia sa...

En gammal övergiven ruin/borg kanske. Det ser lite ödsligt ut men också vackert!

Ninni sa...

En vacker ruin som gör sig så bra mot den blå himlen. Förstår av dina tidigare bilder att det är från Öland.
Ha en skön måndag!

Caroline sa...

Tjusigt med ruinen mor himlen, måste nog ta mig till Borgholm någon gång.

/Caroline

Vita Stunder sa...

Vacker ruin och jag tycker om att känna historiens vingslag som Sinneskatten redan sagt.

Ha det gott!

Ulrica sa...

Mer borggård och färre bilar:) Smart att smyga runt på baksidan och fota också.

Inspiration i vitt sa...

Såå vackert, där har jag varit många gånger och mina barn har älskat att klättra omkring där.
Kram på dig/Ingela.

Mimo sa...

Ibland önskar man att man kunde förflytta sig bak i tiden. Undrar just vilka scener som har utspelat sig här.

Fin bild som inger lugn och ro...

Nattsyrran sa...

Mycket vacker bild med snygg och spännande vinkel=)