onsdag 6 maj 2009

Ordlös onsdag-taggig

Fler taggiga bilder finns det här.

18 kommentarer:

Solvarm sa...

Hej!

Grön och skön bild, men taggarna aktar jag mej för.

Må gott, önskar Irene

Marmeladen sa...

Taggig och grön. Fint.

Anette sa...

Visst blir de vackra till sommaren rosorna! Inte utan att man längtar eller hur?! /Anette

Ulrica sa...

Vackra men taggiga... De är så hårda att man nästan kan använda dem till synål....

annette sa...

Japp det var taggigt det, aj , aj om man kommer för nära;)

Ha en skön kväll!

annette

Randi sa...

Oj, så farligt - har bevis på armarna *fniss*!

Vita Stunder sa...

Vacker bild, men taggarna aktar jag mig för :)

Jo då, min bild föreställer mycket riktigt en del av ett konstverk som rakt upp och ner mest står där och ser lite mjuktaggigt ut..

Själva taggarna är ganska trubbiga
och relativt tjocka.

Ha en fin kväll!
Kram Anna

Veronica sa...

Å, de där är inte roliga att sätta fingrarna i =)

Ninni sa...

Usch ja, det var riktigt rejäla taggar det. Inte roligt att behöva ta i dem...Snyggt!

Fotsteg i Rabatten sa...

det där är nog rosor :)

NatureFootstep sa...

vackert taggig i det gröna. Bra beskuren bild. :)

NatureFootstep sa...

en skön taggig bit av ros antar jag. :)

Hero sa...

Fin bild, men taggarna ser verkligen avskräckande ut så här på nära håll. Bäst att akta sig:)
Ha det så bra

sivan sa...

det ser taggigt värre ut. Ha en bra dag. Kram

Annika Christensen sa...

Kul med närbilder tycker jag och jag gissar på passionfrukt.
Kunde inte öppna kommentarrutan på det inlägget så det blir här istället.
Annika

Pialotta sa...

Ja du, den var taggig.. rosor i all sin glans, men taggarna kunde den va utan;-)
Så bra då att du gillade limpan.. visst är den mycket god:-)
Det bästa är att man kan gömma in lite olika ostar så blir smakerna liten aning annorlunda.. så tilltugg till.
Kul du testar mina recept:-)

Lissen sa...

En ros är som livet. Det finns så mycket skönhet och det är det man vill se (och ska försöka se). Men man kommer inte undan taggarna. Ingen undgår prövningar. Men man tar nog vara på livet mer sedan.

Du skrev så fint om, livet på en skör tråd. Hoppas den tråden är stark för dej nu, min vän!

Vad kul, blir det att måla bord snart nu,l?
Ha en skön kväll!

Artlover sa...

Tack för dina kommentarer. Nu måste jag ge igen lite. Den här bilden ser inte alltför taggig och hotfull ut. Jo taggig är den allt, men jag tänker på kompositionen dör taggarna och stjälken pekar nedåt. En snäll taggig bild tycker jag.
Kram

Copyrightskyddade bilder