söndag 21 juni 2009

Bildligt talat - vecka 26

Fler bilder på temat kan du se hos mimo.

12 kommentarer:

foto CHIP sa...

En lantlig idyll med vackert träd och kanske tom grusväg eller?
Är det från Öland?

Mia sa...

Snyggt svartvitt foto... Hade gärna sett mer av husen.... :-)Fotot väcker med andra ord nyfikenhet. Var finns dessa hus.... (Husen är kanske inte så gamla??)

annette sa...

Snyggt att välja s/v i den bilden, när jag klickar upp den så ser jag att det verkar vara lite ladugård över en del av byggnaderna i alla fall, lite kul för först trodde jag det var ett villaområde;)

annette

Vita Stunder sa...

Roligt att du testar svartvitt :)

Jag skulle gärna sett mer av husen.
Jag hör dem viska. Eko av då.

christina sa...

Spännande! jag tycker mig se en postlåda så det bor människor i närheten!!

Ninni sa...

Visst blir man nyfiken...kanske en stor bondgård? Vackert i svartvitt!

Karin sa...

Undrar just vad det är för några hus? Ser nästan ut som du tagit fotot lite i smyg bakom växtlighetn... spännande...!

Majsan sa...

"Det var en gång..." var min första tanke.. En mycket vacker bild som sätter fart på fantasin..

magnus sa...

Fin bild av..ladugårdar? håller med Mia att det väcker nyfikenhet, och det är det roliga med vissa foton.

Ha en bra dag!

Anette sa...

Vackert och småländskt (?). Ser så stilla ut, en ödegård kanske eller så var allt ute och jobbade! /Anette

Pialotta sa...

En liten byväg någonstans i Småland... kanske ??

Klimakteriehäxan sa...

Passade jättebra i sv/v!

Copyrightskyddade bilder