fredag 5 juni 2009

Fredags färg - blå och grön

Fler blågröna bidrag kan du se här.

8 kommentarer:

Ulrica sa...

Träd, himmel och vatten.... Blått och grönt är en oslagbar kombo i naturen.

Pialotta sa...

Underbart vackert:-)

foto CHIP sa...

En riktigt skön bild vid strandkanten :) Björken vill ut och njuta av vattnet :)

Cecilia sa...

En riktigt vacker sommarbild. Och fint med trädstammarna som lutar sig mot vattnet!

Anette sa...

Så fint det är! Småland förstås? Tycker jag får lite hemtraktsvibbar *ler* /Anette

Lissen sa...

En fridsam bild med ett fint lugn, du har tagit!
Ha en skön helg

ღ LottaM ...ღ sa...

Vatten är så rofyllt på någotvis. Vacker foto.
Ha en trevlig helg!
Fotorutan

Maria Berg sa...

Blå blå vindar och vatten...
och till det gröna skogar, det blir så härligt och man känner att sommaren är här dock lite tidigt att bada fast frågar man barnen så hoppar de i.

Jo, nog skall vi träffas tycker jag, jag försöker maila min adress till dig.

Den gula aklejan tror jag att jag köpt som en sådan där rea planta någon stans.
tar man frö från Akleja vet man aldrig vad det är för färg det blir....

Moln jag tänk vilka formationer det kan ge.
Pärlemofjäril, det namnet kunna jag inte. Fint att den ville vila en stund på din hand.

Jag är lite avundsjuk på den där vedspisen, önskar jag hade en också eller åtminstone en öppenspis - får bli ett framtidsprojekt.
Trevlig helg, MB