onsdag 10 juni 2009

Ordlös onsdag - Doft

Fler doftande bidrag kan du se här.

18 kommentarer:

jeanette sa...

Oj vad det doftar gott överallt i dag.
Ha en bra dag..

Sussi sa...

Naturen står i blom med de ljuvligaste dofter, fin bild.

Henry sa...

Jättefin bid på blomman! Men vad är det i bakgrunden?

Kadermo sa...

Vilken tur att jag inte valde fotot på min vita Finlands vita ros. Din bild är ju så mycket bättre.

magnus sa...

Blommor doftar alltid gott.

Ha en bra dag!

LottaM ..ღ sa...

Blommdofter sprider sig i cyberspace idag. Snyggt foto.
Ha de gott!

foto CHIP sa...

Vissa rosor har en alldeles underbar doft - jag gissar att denna har det :)

Vita Stunder sa...

Doftar gott! :)

Ha det fint!

Veronica sa...

MMmmm jag suger in varje liten doft, underbart foto!!!
=)

christina sa...

Här doftar det gott!!!

Ulrica sa...

Det doftar ljuvligt....

Bitten sa...

Här kan man känna doften.

mariannlostinline sa...

Underbart

Nettan sa...

Jättehärlig bild och doft, som jag känner ända till Jämtland.

ha det så gott // Nettan

whatthefuckdotcom sa...

mmmm, jag känner doften ända hit :)

Solvarm sa...

Hej!

Tänk om vi hade dofdatorer, då skulle jag nog vara bedövad vid det här laget av alla ljuva lukter.

Må gott, önskar Irene

Foto i norr - Marie sa...

Vacker ros du har fångat och jag kan nästan känna doften här. Ha en fin dag!

Marie Höglund sa...

Mmmmm det doftar underbart :-)