onsdag 17 juni 2009

Ordlös onsdag - Sommarnatt

Fler ordlösa bidrag kan du se här.

13 kommentarer:

Henry sa...

Solen kan verkligen trolla med färger! Jättefin bild!
Ha en skön midsommar!
Kram!

Maria Berg sa...

Nog är det härligt att sommaren är här men jag saknar dom ljumma vindar på kvällskvisten. Jo, livet är en balasgång och bland väger den över åt enna hållet och ibland åt andra.

Har en liten Award till dig hos mig.
/MB

Ninni sa...

Så svenskt det ser ut i blått och gult! Vilken vacker form på trädet...som ett parasoll.
Hoppas du får en skön midsommarhelg!

rajson sa...

Mysigt foto med fina färger!
Önskar dig en skön Midsommarhelg!

Veronica sa...

underbart vacker bild!!! önskar dig en glad midsommar.
=)

foto CHIP sa...

En riktigt trollsk stämning - snart kommer Askungen i sin vackra vagn för att träffa sin prins :)

Nu ser jag att spamordet jag ska skriva i är just "prins" :)
Må så gott!

Pialotta sa...

Vackert varmt ljus i din bild:-) Glad o trevlig Midsommar till dig o de dina.. vi får hoppas vi slipper Flytvästen;-)/pialotta

Vita Stunder sa...

Mycket vackert! :)

Om du ska passera Värmland i sommar vore det trevligt att ses!
Ha en fin midsommar!

Kramar Anna

Solvarm sa...

Hej!

Härligt med foton från mitt i natten.

Trevlig midsommar,
önskar Irene

Majsan sa...

En ljus sommarnatt, tänkte jag.. En mycket vacker bild..

werali.se - en fotoblogg sa...

Vilket härligt ljus!

millarocker sa...

Fantastisk bild. Underbar färger.

cat sa...

En varm och härlig bild:)