söndag 12 juli 2009

Bildligt talat v. 28


Fler bidrag ser du hos mimos.
(statyn finns i Nässjö)

16 kommentarer:

rajson sa...

Vacker staty, var kan den finnas?

stromma sa...

Vilken vacker staty. Det är fint när
dom sätter ut sådana fina att beskåda.

kram
strömma

Vita Stunder sa...

Vacker staty, vart finns den?

Ha en fin start på nya veckan!
Kram Anna

Ninni sa...

Fin och lite gammaldags staty. Undrar också var den finns...
Må så gott!

annette sa...

Fram för mer vackra statyer som den här, vi behöver vackra saker att titta på och njuta av i vardagen.

annette

Mia sa...

Vilken härlig staty, jag blir glad av att titta på den! Var finns den?

foto CHIP sa...

Vacker staty och som visar på det oerhört viktiga - anknytningen :)

Cecilia sa...

Fin konstnärlig utsmyckning - mamma och barn! Den ser inte helt ny ut och jag undrar också var den finns!

christina sa...

Verkligt vacker staty!

Jag blev lite osäker på om detta var veckans bildligt talat (av rubriken med vecka 28) sedan såg jag datumet.

Ha det gott! Christina

Pialotta sa...

Mor och barn så läcker staty.. i dina trakter i Småland eller..
Ha de fint:-)

magnus sa...

Fin staty, är den gjord av Carl Milles eller?

Ha en bra dag!

Ingrid sa...

Hejsan! Vilken härlig staty, undrar vart den finns någonstans. I Sverige är det ju helt klart, men var?

Tack för din kommentar hos mig!/Ingrid

Veronica sa...

Vacker hm hur kunde jag missa den. Vi var där för 1 1/2 vecka sedan, köpte min nya kamera där =)

Amanda sa...

Vacker staty av mor och barn. Den lille når inte sin mamma, det finns ett avstånd ... /Amanda

Rolle sa...

Hej min vän.
De var ett fint kort på en fin staty.
Jag tackar för alla tittar som du har gjort på mim sida.
MVH Rolle

Kerstin sa...

Vacker staty och fint foto. :)
Ha en skön tisdag.