onsdag 1 juli 2009

En glädjande dag


Tack för en av finalplatserna hos Helena på Bildbloggerian "Fototriss". Som novis är jag särskilt glad att ha kommit till en finalplats. Min tid som hobbyfotograf startade i år med makens systemkamera. Nu har jag en egen, och gör inte annat än fotograferar. Många är tipsen jag fått av andra bloggande kvinnor. Tack alla som gett mig tips, och inspirerat mig. Utan er hade jag inte varit med. Här kan du se de andra finalisterna. Mitt bidrag kan du också se här.

7 kommentarer:

Henrik sa...

Du har min röst, och så röstar ja ju på denna krollilja också, MB inlogad som Henrik

Mimo sa...

Jättefina bilder!
Förstår att du hamnade bland finalplatserna. Grattis och kram!

Solvarm sa...

Hej!

Grattis till finalplatsen.

Må gott, önskar Irene

Vita Stunder sa...

Stort grattis till finalplatsen!

Ulrica sa...

Det är så kul, jag tror verkligen vi inspirerar och lyfter varandra alla vi fotonördar som möts via våra bloggar. Vi har blivit ett litet gäng nu och det är så kul.

Hero sa...

Grattis till finalplatsen! Det är du verkligen värd, dina bilder är alltid så bra.
/Maria

foto CHIP sa...

GRATTIS!
Din triss är verkligen super:)

Jag håller med dig om att färgglada blommor gör sig bättre i färg. Sepia är nog bäst kanske för att illustrera stämningar. Gärna med ngn möbel - jag försöker hitta sådana stämningar och miljöer.