onsdag 22 juli 2009

Ordlös onsdag - Svalkande

Svalkande och gott. Fler bidrag ser du här.

18 kommentarer:

Birgitta sa...

Ser jättegott ut.
Kram Birgitta

Solvarm sa...

Hej!

Ja glass sitter aldrig fel och särskilt chokladglass mmmm. Läcker bild.

Må gott, önskar Irene

Henry sa...

Bra att ha något att hålla i!

whatthefuckdotcom sa...

å å å å å å å vill haaaaaaaaaaa!

whatthefuckdotcom sa...

...Riktigt snygg bakgrund med isbitarna! Kreativt! :)

NicoleB sa...

Oh, lovely idea and shot :D!
That would be perfect right now. It was 42Celsius today dead smack in the middle of the sun - yuck!
:)

Photos by Storm sa...

Så fin bild med isen. Och så svalkande det ser ut. Hoppas du mår fint/Lis

Ulrica sa...

Aaaa, mmmmm snyggt och gott. Och den Magnumen är i perfekt storlek.

Och ingen hemlis;) Jag tog en flaska och fyllde med vatten, la den ner på bordet och fotade när vattnet rann ut:)

Nästan i samma höjd, eftersom jag inte har något macro än fick jag beskära den efteråt så att jag fick det utsnittet jag ville ha. Testa!

Kram.

Maria Berg sa...

Är proppmätt efter kvälls maten men när jag ser din bild skulle det sitta fint med en liten liten glass...
Jag tänkte på din bild med all insekter idag och försökte fånga en bild så vacker med så många insekter - som mest blev det bara 3 insekter på samma bild. Fick dock, en spindel med en död humla hängande i sin tråd och en levande som flög oavn för, MB

Birgitta sa...

Mums :) Ser jättegod ut!

Anette sa...

En Magnum-glass är aldrig fel! Även om man inte behöver svalkas ;-) /Anette

Ulrica sa...

Tack, tack, tack från oss båda två:)

Gärdsmygen sa...

Både gott och svalkande!

AKO sa...

Jag hade faktiskt tankar på att fota en isglass på temat, men i brist på kamera blev det en bild ur arkivet. Är det där någon ny modell på Magnum, har aldrig sett en Magnum utan pinne...

Veronica sa...

MmmmmmMagnum så gott!!!
=)

Ninni sa...

Mmmmm vad gott! Glass är både gott och svalkande!
Må så gott!

foto CHIP *Birgitta* sa...

Jag har en magnumfavorit som ligger i en liten ask - mörk choklad utanpå och chokladglass inuti.
Svalkande för din glass där på isen :)

Vita Stunder sa...

Mmmmm... Det där ser smarrigt ut!!!