lördag 18 juli 2009

Show me yours and I´ll show you mine 23

BEROENDE

Jag har inte vett nog, att helt och hållet hålla mig borta från bloggvärlden , och idag blir det endast för att delta i WTFDC:s fotouppdrag. Jag är klart beroende av kaffe, och lördagsgodis inget tvivel om det. Jodå jag har klarat mig utan båda sakerna under lång tid, och det gick bra, men summan av lasterna är konstant sägs det så varför inte unna sig det lilla goda ibland. Det finns säkert fler saker jag är beroende av till exempel föda som alla andra, och att få ha kontakt med sitt barn allt som oftast. Fler beroendeframkallande bilder kan du se HÄR.

14 kommentarer:

rajson sa...

Snyggt foto och fotobehandling.
Läste om din nackskada.Inte kul.Du måste vara rädd om dig.
Har också lite problem och skulle behöva fixa arbets platsen jag med.
Vi är ju inte 20 längre fast man vill ju gärna tro det ibland!
HA det gott!

Sussa sa...

Mmmmm. Kaffe :-)

Pysen73 sa...

Vilken fin bild!
Jag gillar inte kaffe alls, så jag håller mig till min coca cola :o)

sinneskatten sa...

precis som jag så finns ett beroende av barnen , även om jag
, fokuserar på kaffet.

whatthefuckdotcom sa...

Jag känner mig hedrad att du är med trots din nacke... kanske dessa fotoutmaningar är lite beroendeframkallande ;)

Väldigt fint foto, gillar speciellt den knallröda koppen blandat med vitt, väldigt snyggt!

Pennelina sa...

Jag vet hur det är att inte kunna låta bli fast man egentligen borde vila, eller måste ta det lugnt! Men att ta en bild och skriva ett inlägg... ja, det är lätt att falla in i ett beroende där;-)

Kaffet får vara men bilden var skön:-)

Kram på dig och sköt om dig!
- Pennelina

Birgitta sa...

Snygg bild med fina färger.
Kram Birgitta

Solvarm sa...

Hej!

Mmmmm kaffe och lördagsgodis är gott. Snygg bild.

Må gott, önskar Irene

Mia sa...

Läcker bild! Och visst är kaffe beroendeframkallande... För en van kaffedrickare så ger de abstinenssymtom när man tvingas vara utan! Jag vet av egen erfarenhet... :-)

Marie sa...

Har man väl satt en fot här i bloggträsket så går det helt enkelt inte att hålla sig här ifrån... *fniss* Var rädd om dig nu! Å välkommen tillbaka när allt är åtgärdat så du kan sitta där vid datorn utan att det blir värre!

Tack för dina fina ord hos mig! Uppskattas!

God söndag!
Marie

ToVe sa...

Ahh ja, bloggvärlden kan verkligen vara beroendeframkallande :)

Ulrica sa...

Ja... visst är både kaffe och godis beroendeframkallande:) Yummie. Och bloggandet:) Ljuvligt beroendeframkallande.

Tinkerbell ... sa...

Håller med dig ...
Jag är minsann en riktig ''Kaffekärring'' vissa dagar!!! Det piggar upp.
Lördagsgodis kan jag heller inte vara utan, fniss, fniss ...
Härlig bild!!!

B i t t e sa...

Vilken underbar bild! Och snacka om beroendeframkallande, både kaffet och bloggandet :-)