måndag 31 augusti 2009

Tack...


..alla som tänker på mig i min svåra stund.

5 kommentarer:

Artlover sa...

Jadå, jag tänker på dig, trots att det är en klen tröst. Jag är bara en bloggpolare som du inte känner. Jag hoppas att du får stöd från dina nära och kära.

whatthefuckdotcom sa...

Många varma kramar till dig vännen!

Maria Berg sa...

Sänder dig många varma kramar, tänker på dig.

Du vann andra pris hos mig om det kan vara en liten tröst,
http://mariaberg-halsband.blogspot.com/2009/08/vinnaren-till-sjostjarne-halsbandet.html

/MB

Birgitta sa...

Många kramar till dej och jag hoppas att det värmer att dina bloggvänner tänker på dej.
Kramar Birgitta

Ragnvi sa...

Nu vet jag ju inte vad som hänt men styrkekramar skickar jag genom nätet! Hoppas dom kommer fram...
Kramen!
Ragnvi

PS. Vad kul med lastbilen....