torsdag 17 september 2009

Minne - jag och min far 1951

Tack för allt.

5 kommentarer:

whatthefuckdotcom sa...

Å så vackert och roligt att ha kvar. Vissa foton är magiska :)

Ulrica sa...

Kärleksfull bild och ett underbart minne :) Vi tar det steg för steg, var dag blir en ny dag och när dagarna blivit ett år då känns det lite lättare. Det är första året som är värst. Så kändes det när min mamma gick bort, första julen, påsken, födelsedagen den mest speciella dagen....

Jan's Place USA and Mt Forest Pictures sa...

lovely picture of a mother and child

Veronica sa...

Något kärt och skönt att du har det kvar!!!

Pialotta sa...

Underbart foto på dig och din far:-)
jag förstår att något har hänt och det är lika jobbigt alltid när en livlina packar för d´sin sista resa.
Idag är det min pappas dödsdag .. för 9 år sedan reste han till sitt Lyckoland ..
Min mamma är sjuk i Parkinsons mm och det gör att jag tar vara på var eviga dag med henne..

Copyrightskyddade bilder