torsdag 15 oktober 2009

Jag har fått en award av NinaXi

Och med denna Award medföljer en utmaning. Att skriva ner 7 saker om sig själv och vidarebefodra utmaningen till 7 andra bloggare som dessutom får Awarden.
Här kommer 7 saker om mig:

1. Jag är en bokmal, dock har jag inte många böcker i bokskåpet, endast speciellt utvalda böcker. Däremot är jag en flitig besökare på biblioteket.
2. Jag har ett brinnande intresse för heminredning. Vårt gamla 20 talshus blir nu renoverat i sakta mak. Många är ideerna om hur det skall se ut i framtiden.
3. Jag älskar att gå på loppisar, antikaffäret och samlarmarknader.
4. Ett stort intresse för matlagning och bakning. Det gillar maken min.
5. Ett stort intresse för kläder, make up och frisyrer. (jag är en fd frisör)
6. Trädgårdsarbete är en av mina nya hobbies.
7. Sist men inte minst är mitt fotointresse. Det började med fars lådkamera när jag var fem år. Inga bilder att skryta med nu när jag har sett dem. Det är kanske inte så konstigt på grund av min ringa ålder. Många år har gått utan kamera, och nu har intresset vaknat, och det blir bilder tagna nästan varje dag.
Jag sänder den vidare till.

4 kommentarer:

Veronica sa...

Oo tack snälla du jag hämtar den lite senare.......=)

Ulrica sa...

Så roligt att läsa lite mer om dig. Så klart jag ska anta den utmaningen, men det får bli till helgen. Tack! Kram Ulrica

Maria Berg sa...

Vad spännande det är med att det är just denna som går runt denna gång och man får lite reda på om andra, så 5 år när första bilden togs.

Undra om jag lever till 200 år för så lång tid tar det nog innan mitt humör lugnar ner sig helt,,,,, hihihi Trevlig helg kära du. MB

Gärdsmygen sa...

Tack @nemonen! Jag ska se hur jag förvaltar den här utmaningen.