onsdag 25 november 2009

Ordlös onsdag - Tre

Fler ordlösa bidrag kan du se hos akson.

14 kommentarer:

Bruno Beige sa...

Snygg triss :-)

Anette sa...

Hmmm, spännande.....vad kan det vara. Ser ut som jättestora säkringar! Snyggt. /Anette

Gärdsmygen sa...

Läcker bild!

Lasseivåmma sa...

Gamla fina radiorör, ersattes av transistorn som då var en revolution. Tur att datorn på bordet inte är byggd av sådana där, då skulle det bli varmt.
Svar: Nej jag har inte tre, Ludde till vänster och två lånade tjejer är de andra. Skulle nog vara kul, men jag är nöjd med bara Ludde just nu.

Photos by Storm sa...

Hmm, bildgåta. Är det små glödlampor eller nu ser jag Lassivåmmas kommentar. Radiorör! Ha det bra/lis

christina sa...

Läckert!!

Maria sa...

Hade ingen aning om att radiorör såg ut så... Tack vare dig fick jag lära mig något nytt idag. Det tackar jag för :)

Nej, kattungarna är inte mina. De var min kompis syster som hade dem. På bilden är de 7 veckor gamla, och det var en liten röd kattunge också, så de var 4 stycken i kullen. Nu bor de alla i sina nya hem och har det bra.
Fortsatt trevlig kväll!

Monkan sa...

Med tanke på att det verkar stå Luxor till höger så borde det vara nåt radioaktigt... Riktigt tjusig verkar den vara i alla fall :-) och fin bild.

Aj, tänk om jag hade kollat OO igår kväll eller i morse, det här temat hade passat mig, nu känns det lite väl sent att lägga in.

Kerstin sa...

Vilken härlig bild. Inte visste jag att radiorör såg ut så där. :)
Ha en fin torsdag.

AKO sa...

Lite kul att sådana där små detaljer gör sig så bra på bild, men det gör de faktiskt. :) snygg färgskala också.

Mona sa...

En riktigt cool bild!

http://fotoentusiastenfotoblogg.blogg.se/category/ordlos-onsdag.html sa...

En cool bild!

Mama Zen sa...

Cool!

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Först visste jag inte vad det var och nu när jag vet så vet jag ändå inte. =)

Men tre är det i alla fall och nu förstår jag i alla fall din komposition radiorör - radio