onsdag 2 december 2009

OO - Spår

Fler ordlösa bilder kan du se här.

14 kommentarer:

Anonym sa...

Att göra sådana spår sliter enormt på däcken, så jag hoppas att du inte gjort dem med bilen på bilden :)
Ha en fortsatt bra dag!

Maria sa...

Sådana spår sliter enormt på däcken, så jag hoppas att du inte gjort dem med bilen på bilden :)
Ha en fortsatt bra dag!

Anneli sa...

Härligt tolkat på spår! Fint fångat dessutom!

ha en fin onsdag!

Artlover sa...

Är det fina bilen som har ritat spår i asfalten?:-)

Kadermo sa...

Jag var inne på likadan spår som du, men det var för mörkt på P-platsen i morse. Snygg bil du har fotat.

Lenas fotoblogg sa...

Här är det runda spår....jag är ingen som gillar att sladda men bilden var spårig och det var ju det temat gick ut på.....frän bil!

Cecilia Artista sa...

Här går det undan, många spår på vägen! Hade bilen varit nere hos mig så behövde inte överdelen vara uppe!

enn-08-i-exil sa...

Morrn.

Är det sådant vi kallar ungdomligt oförstånd......

Synd att du inte fick med röken....

Ha de bra.

Hasse A

Birgitta sa...

Läcker bil och snyggt bidrag!

Kvasthilda sa...

Ja, vem än som kört den där bilden runt runt runt har onekligen lämnat sina spår i sanden.... Eeehhh, asfalten :-)

Solvarm sa...

Hej Inger!

Är det du som har sladdat runt?

Snygg bil.

Må gott, önskar Irene

Ladyinblue sa...

Ja de kan man kalla spår, måste ha gått hett till;)

Gärdsmygen sa...

Är det du som spårat? Läcker bil!!

AKO sa...

Med en sådan bil kan jag förstå att man vill testa sladdförmågna. Snitsig liten "leksak". :)