söndag 7 februari 2010

1 år som fotobloggare.

Idagför ett år sedan startade jag denna blogg. Jag hade ingen aning om vad jag skulle blogga om eller vad jag skulle göra med den. Det löste sig av sig självt då jag samtidigt började att fota på allvar. Inte något proffsigt men en början på något nytt. Jag kommer förhoppningsvis att fortsätta fast i lugnare takt då vi skall renovera huset så sakteliga, och det kommer jag framöver att blogga om. Kanske är det fler som är intresserade av inredning och renovering som kan få något tips, och sjäv mottager jag alla tips med tacksamhet.

8 kommentarer:

Anette sa...

Grattis på ettårsdagen! Tiden går fort när man har roligt. Ska bli kul att följa renoveringen:-)
/Anette

Hero sa...

Grattis till ettårsdagen som bloggare! Du har verkligen en trevlig blogg och med fanatstiska bilder! Alltid lika kul att kika in här.
Kram Maria

Birgitta sa...

Grattis till ett-årsdagen som bloggare. Jag kommer snart efter. Det är roligt att titta in till dej och se alla fina bilder du tar. Ska bli roligt att se när du renoverar huset.
Ha det gott.
Kramis Birgitta

Pennelina sa...

Jag såg det och missade det i alla fall... att det är lov att vara så glömsk!

Grattis i alla fall :-) Du är en av mina favoritbloggare så jag är jätteglad att du finns här! Tycker du är en härlig, vacker kvinna som inspirerar och får mig att tänka efter.

Kram fån Pennelina

Artlover sa...

Grattis till ettårsdagen:-), säger jag bara.

Ninne sa...

Grattis till 1årsdag. Kom just på att jag har tappat bort min bloggfödelse. Började nämligen i TB för över 2 år sen, o där stod ju *datum, men den är kaputt nu.
Men det är jättemysigt att läsa bloggar o tänk så många "kompisar" man får.
Kram Ninne

Bruno Beige sa...

Jag säger grattis och lycka till i fortsättningen med Bloggande,fotande och huspul!

Yvonnes bärbara blogg sa...

Grattis! Visst är det roligt att blogga när man väl kommit igång!