torsdag 4 mars 2010

Lantlig idyll

Som jag nämnt i tidigare inlägg har jag och min son varit ute idag och fotograferat i trakterna. På gården som vi passerade igenom satt denna underbart söta katt. En riktigt klassisk "bondkatt". I det andra fönstret i ladugården satt ännu en katt. Alltså satt de uppradade som riktiga fotomodeller och lät sig villigt fotograferas. Tänk jag tycker katter är rogivande och mjuka. Bara synen av dem gör mig lugn, får jag dessutom höra dem spinna ja då är det lycka.

4 kommentarer:

Judy sa...

Yes, he is a classic cat! And so photogenic!

Maria i Sennan sa...

Det här e ju ett vykort..ja jag menar en fullträff till ett vykort..färg o form ja allt stämmer..Ha det..Maria

Wildhearts sa...

Vilken fin bild med katten, det väderbitna fodret och den faluröda färgen. Riktigt snyggt!

Carletta sa...

Sweet kitty picture!