onsdag 31 mars 2010

Ordlös onsdag - Påsk




19 kommentarer:

Solvarm sa...

Hej!

Är det en liten marsipankanin mån tro? fin bild :-)

Må gott, önskar Irene

Rantamor sa...

Inte visste jag att påskharen fanns i ägget????
Gör han d...kom han ur ägget???

Ha en trevlig Påsk...vi syns på Blåkulla tar 10-kvasten i morron bitti....

Eva-Lena sa...

Vilken härlig bild du bjuder på, verkligen jättefin :)!

Önskar dig en riktigt GLAD PÅSK/E-L

Monica o Jacob sa...

Inte bara kycklingar gömmer sej i ägg som det ser ut, fin bild.
Glad Påsk;-)

Cecilia Artista sa...

Påskhare i ägg - ja allt är möjligt!

Ha en riktigt trevlig Påskhelg!

mimmi sa...

Se där .. nu fick jag lära mig något nytt igen .. inte visste jag att påskharen kom ur från ett ägg ;)
Det var ett jätte fint och gulligt foto :)

ormbunke sa...

Ett så roligt påskfoto du har. Här får man ändra sin uppfattning om att kycklingen kommer ur ägget. Snyggt jobbat. Påskkram till dig. Anita

ormbunke sa...

Påskkärringen igen. Är det inte lite fusk det där med turbo.Kärringen Anita

mariannlostinline sa...

Så rolig bild med påskhare i stället! Glad Påsk!

Misswhatsit sa...

Ett roligt och påhittigt inslag till temat. Fint foto.
Glad Påsk!

Henry sa...

Jättetrevlig bild!

Susanne - tvåbarnsmorsan sa...

Nämen, vad sött du gjort!!!

LissenTo sa...

Äntligen får påskharen komma ut :-)
GLAD PÅSK önskar Lissen

Gärdsmygen sa...

Påskharen!! Sött:)

Birgitta sa...

Vilka fina foton du tagit. Tänk att blåsippan tittar fram hos dej.
Blir lite nostalgisk när jag ser bilden på PV-n. Min första bil var en vinröd PV -53.
Jag önskar dej en riktigt GLAD PÅSK.
Kram Birgitta

V.I.C.K.I.S. sa...

Åhh, den va söt men nästan lite läbbig! Tänk om såna kom ut ur äggen på riktigt! hehe
Men fotot var fantastiskt!

Moa sa...

Jättesöt och fyndigt.. =))önskar dig en härlig o glad påsk.. Moa

Yvonnes bärbara blogg sa...

Alltid lär man sig något nytt! Som att påskharar kommer från ägget! :D

Glad påsk!

Maria Berg sa...

Inte visste jag att harar lade ägg???

Fast hur kom annars påskharen hit med alla 15 påskäggen till trädgården- dom var ju för stora för honom att bära...hihihi

Kram till dig, MB