söndag 11 april 2010

Bildligt talat v 15




10 kommentarer:

Photos by Storm sa...

Jag gillar att åka tåg. Så din bild gör att jag skulle kunna sätta mig på ett tåg redan i kväll. Helst till Malmö/Lis

annette sa...

Undrar om det tåget går eller står still som ju tyvärr så många Sj-tåg gjort och gör;)

annette

Pumita sa...

Tycker också om att åka tåg. Det är roligare än buss för man kan röra på sig mer. Undrar om du hade nåt speciellt i tankarna.

Wildhearts sa...

Jag åkte tåg i går. Det är en avkopplande sätt att resa (för det mesta) och din bild gör mig ännu mer sugen :)

Maria i Sennan sa...

Sänder en liten söndagskram till dej..med tåg..Maria

Monica o Jacob sa...

Jag tillhör också den kategorin som bara älskar att åka tåg;-)
Dom hade änglavakt dom som åkte i bilen.

Artlover sa...

Jaha, vår sista resa kanske?
Nej, jag får inget ut av FB. Synd att det inte finns en motsvarighet till FB där man har ovänner istället:-)
Hade

foto CHIP sa...

Här går det undan bland stock och sten :)

rajson sa...

Synd att det ofta är så trist runt spårområdet.
Påminner mig att det väntar en tågresa på torsdag!

Pialotta sa...

Har inte åkt tåg på säkert 5 år.. kanske är det så att du har planer på en resa med tåget eller har du det utanför knutarna:)