söndag 18 april 2010

Bilduppdraget - Inspiration och kreativitet # 11- Vardag


Den här veckan är det -Vardag- som gäller i fotokedjan. Vardagen sägs ofta vara grå - den grå vardagen- men det kan jag inte hålla med om, även om den ibland tycks vara grå. Vädermässigt kan det vara grått, men bakom molnen lyser alltid solen. Vardagligt och trist är det däremot att borsta tänderna var dag, och då inte bara en gång utan två. Titta in hos fotokedjan Bilduppdraget så kanske du kan få se många uppiggande foton på vardagen.

5 kommentarer:

Misswhatsit sa...

Snyggt foto av något av det mest använda varje dag!

Tack för kommentaren hos mig. Träskorna tror jag finns ute i en del skoaffärer även i vår. Jag köpte mina förra sommaren. Dom är sköna och det gillar jag.:)
Ha en bra vecka!

Lissen sa...

Javisst kan vissa saker vara väldigt monotona. Dessutom ska man göra dom hela livet :-)

Väldigt snygg bilder Inger, med härlig skärpa.
Ha en skön kväll. //Lissen

Birgitta sa...

Bra skärpa! Snyggt foto helt enkelt!

Ha en bra vecka!

Nina sa...

Grattis, du har kommit till final på bilduppdraget! http://bilduppdraget.wordpress.com/2010/04/18/omrostning-vardag/

BP sa...

Precis - så enkelt, så vackert!!!
Vi är båda två med i finalomgången:-)