torsdag 1 april 2010

Macro Lovers - Sötsaker


Fler sötsaker kan du se om du klickar på loggan.

9 kommentarer:

Anette sa...

Godis är alltid gott!
Vill bara önska dig en trevlig påsk. Förstår att du inte heller har åkt till Blåkulla ;-)

/Anette

Maria G sa...

Min favoritchoklad, Romerska bågar :)
Blir sååå sugen...
Härlig bild!
Glad Påsk!

mimmi sa...

dom gillar jag men det skall vara med apelsin smak :)

Pialotta sa...

De ser ju riktigt guldiga ut .. gott med Choklad i alla dess former:) Fint foto dessutom:)Inga nötter och mandel i mina praliner alls.. bara choklad:)

"Lillagul" sa...

Fint foto på dom Romerska bågarna.
Antar att både jag och min "gubbe" är lika skyldiga till att godiset i påskägget är slut innan påsken börjat :)
Tror också att han kommer att vara väldigt rädd om dom där gamla dropparna Whiskey :)
Glad Påsk !

Birgitta sa...

Ett riktigt läckert macrofoto av chokladen!

Nina sa...

Vacker bild på riktigt god choklad! Kan det blir bättre? :-)

NatureFootstep sa...

"guldchoklad", snyggt!

Yvonnes bärbara blogg sa...

Åh, Romerska bågar! Det var evigheter sen jag åt såna.