måndag 3 maj 2010

Bildligt talat v.18


Hos Mimos kan du se fler foton på temat Bildligt talat.

11 kommentarer:

Knatten sa...

Å såna där hade jag många ett tag. Kan sakna det på sommaren men på vintern är jag glad att jag avvecklade. Men inte alla barn är så väl förunnade att få hålla en kyckling i sin hand. Mina barn har fått det. /Knatten

mimmi sa...

Nä --men ... jösses .. så himla gullig .. vad är det för nykläckt fågelunge? men ojoj .. så otroligt underbart att få se en sån bild :D

Monica o Jacob sa...

Men oj vilken liten sötnos, hoppas allt gått bra med den;-)

Pumita sa...

Neej, stackars liten! Har den blivit övergiven?

Photos by Storm sa...

Åh, jisses, vilket uppdrag du ått. Tror du den klarar sig?/Lis

Hero sa...

Oh, en sån liten stackare. Har den trillat ur boet? Fin bild blev det i all fall/kram

Birgitta "foto CHIP" sa...

Milde tid! Ett litet liv i handen - det behöver nog mycket omsorg för att klara sig :)
Berätta hur det går :)
kram

Samuel Jacobsson sa...

Vilken liten nykläckt.
Fin bild.

Wildhearts sa...

Du hade verkligen något i ditt ägg!
Ett härligt kort som gör mig glad!

LissenTo sa...

Huga lilla fågel, hoppas det har gått bra för den.

Det är mycket man kan drömma om, nuförtiden :-)
Ha en skön onsdag. Kram Lissen

Kala sa...

That is a precious capture!