lördag 8 maj 2010

Bilduppdraget Nr 14 - Inspiration och Kreativitet - BAKIFRÅN


Denna veckan vill Nina som håller i Bilduppdraget, att vi skall visa en bild på bakifrån. Oftast fotar jag blommor i möjliga och omöjliga vinklar. Därför kände jag för något lite annorlunda idag. Själv kan jag se lite olika saker i bilden, men vad ser ni? Fler foton på temat kan du se HÄR.

Creative Commons-licens
Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported Licens.

21 kommentarer:

Knatten sa...

Superläcker bild!!! /Knatten

Monica o Jacob sa...

Klämmer till med det första som dök upp i huvudet vilket var en tändsticka;-)

cat sa...

Men wow hur har du lyckats hålla den och hunnit fota utan att du brände fingrarna?
Urläckert!

S o F sa...

Jättetuff bild - bra jobbat.

Jag är också en stor älskare av Moder Natur, så mycket bilder på blommor blir det. :)

Önskar dig en fin fortsättning på helgen!

tinasphotoblog sa...

Wow, vilken het baksida du har fångat! Ha en trevlig kväll! :D

Birgitta sa...

Wow! Superläckert foto av tändstickan!

Oj, oj! Förstår att du grämer dig att du inte hade med dig kameran...

Ha en bra helg du med!

Eva-Lena sa...

Superläcker bild, misstänker att du bett någon hålla tändstickan :)Snyggt, gillas mycket!

Ha en fin helg/E-L

Photos by Storm sa...

Snyggt och vilken häftig vinkel. Behöver värmen från lågan i detta kylslagna väder/Lis

BP sa...

Det första jag ser är en enastående vacker bild. Sedan ser jag tändstickan och flamman bakifrån. Dessutom har du lyckats med att båda delarna kan tolkas "framifrån" också.

Wildhearts sa...

Åh, vad läckert! Hur lyckades du med detta utan att bränna upp fingrar och lugg???

Monica o Jacob sa...

Tack för grattiset;-)

Hero sa...

Vilken läcker bild! och jag undrar förstås också hur du gjorde!
För mig blev det en sväng på stan och fika på ett litet, litet gulligt fik med en kompis. Men utan kamera idag.
Ha en fin söndag/kram

Lissen sa...

Otroligt läcker bild, Inger. Gillar också den jättemycket.

Tack för din goa kommentar.
Ha det gott. // Kram Lissen

Mona sa...

Wow. Så läckert!

Camilla (Rantis) sa...

Tog ett tag innan jag såg vad fotot föreställde...
men jösses vad coolt foto!
Snyggt!

ang min stora dam på fotoutmaningen BAKifrån,
så fanns hon på LaRambla i Barcelona, och hon var uppstoppad och tjänade pengar på att vara The Big Mama!! *S*

Marie sa...

Wow vilken fräck bild.!!!!!

Daniela sa...

Wow, så snyggt! Måste testa :)

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Jag håller med övriga kommenterare, bilden är verkligen superläcker.

Har aldrig kommit på tanken att testa med en tändsticka på det sättet, hur häftigt som helst.

Yvonnes bärbara blogg sa...

Jag säger som alla andra, väldigt läcker bild! Och hur sjutton gjorde du utan att bränna upp vare sig dig eller inredningen?

Dave sa...

this one is special, very clever composition.

Kala sa...

What a cool shot!