lördag 22 maj 2010

Semesterstängt i morgon packar jag...

Nu skall jag och kusinen åka på en tur till den skånska västkusten. Det skall bli mycket trevligt då vi tänker besöka våra släktingar. Vi skall bo i hennes husbil, och det är nytt för mig. Hon är en riktig tuffing som kör denna stora bil. Jag får bli kartläsare. Nja jag har navigator så jag hoppas att det skall gå fint. Trots navigator har jag åkt fel så ni förstår jag har inget bra lokalsinne men det ökar spänningen. Ha de gott alla bloggvänner. Vi ses

2 kommentarer:

Hero sa...

ha en trevlig resa!/kram

Freedomtravel sa...

Vilka vackra bilder på blommor i bloggen! Hoppas ni får en trevlig resa!
Kartläsare är inte så illa det! Jag kör inte heller (inte ens små bilar)och vi har GPS, men eftersom vår GPS är lite virrig brukar min uppgift vara att tolka vad hon (GPS:en) egentligen menar...

Copyrightskyddade bilder