lördag 16 oktober 2010

Kreativitet & Inspiration Nr 3 - Fart


Inte det lättaste att få till det den här veckan då dels jag som fotograf inte har tillräcklig träning i detta förfarande (panoreringsbilder), dels att kameran inte kan gå ner till f 2,8 som nog är det bästa valet. Trots detta deltar jag med den bild som jag tog efter bästa förmåga. Fler bilder på veckans tema kan du se om du klickar på loggan.

Creative Commons-licens
Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported Licens.

11 kommentarer:

Artlover sa...

Hade det varit en Camaro SS (Min drömbil) skulle motivet varit perfekt. En bra panoreringsbild till temat. Bra skärpa på pickupen.

cat sa...

Tycker att du har lyckats väldigt väl :)
Jag behärskar inte heller tekniken, men vi får ge oss ut och öva :)

Misswhatsit sa...

Här gick det undan.:) Bra fångat i farten!
Ha en fin helg!

Lasseivåmma sa...

Nej, du, detta är inte det lättaste, bländaren har nog inte så stor betydelse, däremot ska man ju ha en relativt lång tid.
Din bild är riktigt bra komponerad med vägskyltarna i bakgrunden.

Monica o Jacob sa...

Bra fartfylld bild, inget fel på den
förmågan;-)

Johanna S sa...

Tycker du lyckats bra !! Har testat på massor med bilder men har då jobbat mer med slutartiden.

BP sa...

Bilen blev ju jättefin. Snyggt jobbat!!! Har aldrig försökt mig på panoreringsbilder eller f 2,8 - vad det nu är.

Bildgatan-Avsändare Margareta sa...

Det var ju fart temat gällde och fart kan man visa på många sätt. Jag tycker att din bild är helt perfekt till temat och visst syns det klart och tydligt att bilen har fart.

Pialotta sa...

Gillar din fartfyllda bild.. Jag gjorde det lättast för mig i denna veckans uppdrag:)
Ha de..

Irene sa...

Farten fikk du jo til! Dette er ikke lett å få til, bra jobbet!

Kerstin sa...

Jag tycker att du lyckades alldeles utmärkt. Jag har också testat panorering och det är inte helt lätt, men det är bara att fortsätta öva. :)
Ha en fin vecka.