lördag 30 oktober 2010

Kreativitet & Inspiration nr 6 - Fokus

Den här veckan vill Nina, att vi visar bilder på fokus. Jag gillar rött läppstift och det är mitt signum som jag vill sätta fokus på med mitt bidrag. Fler bidrag på temat Fokus kan du se hos NinaXi  i fotokedjan Inspiration & kreativitet.
Creative Commons-licens
Detta verk är licensierat under en Creative Commons Erkännande-Ickekommersiell-IngaBearbetningar 3.0 Unported Licens.

@nemonen`s foto gillade jag skarpt. Naket, vackert och så estetiskt. Gästdomaren
Kul att få ett omnämnande!

12 kommentarer:

Dave sa...

yes, very creative and inspiring indeed, excellent work.

Photos by Storm sa...

Så snyggt och väldigt kreativt av dig/Lis

cat sa...

Kul och annorlunda tolkning och läcker bild :)

SoF@Blindstyre.se sa...

Väldigt tuff bild, med en snygg skugga.

Jag kan inte heller leva utan mitt läppstift. ;)

Tack för titt-in/Ha det gott!

Monica o Jacob sa...

Härligt vilken pussmun i fokus;-)
Ha en skön lördagkväll;-)

Anneli - A'la Foto sa...

Rött läppstift är snyggt! En fin bild bjuder du på med fokus på just det röda! :O)

Ha en skön lördagkväll!

Pialotta sa...

Häftig bild du fångat.. din röda mun är alldeles riktigt i focus där:)

Jane sa...

Kul tolkning ... och annorlunda :) Jag har aldrig kunnat med läppstift - äter upp det.

Gärdsmygen sa...

Tufft! Gillar både tolkningen och bilden!

Pysselfarmor sa...

Jiddrans så läckert!!!
Ha fortsatt skön helg.

LissenTo sa...

Vilken cool bild Inger, suveränt med din personliga tolkning.

Kommer ihåg att du också gillar loppisar och gamla ting. Tycker om mixen när man inreder.

Ha en skön söndag//Lissen

Annelie sa...

Ooooo, läckert!♥