fredag 10 december 2010

The weekend in B&W December 10 - The Mill in Agunnaryd


13 kommentarer:

REJEN sa...

Hvor hyggeligt at være indendørs i det hus...masser af stemning...Flot billede..

Marie sa...

Tack goa Inger för din kommentar. Dina ord gör mig glad. Roligt att du tycker om det jag lägger upp hos mig. Kallt och snöigt hos dig också ser jag. Tänk så fint snöiga bilder blir i svart och vitt. Oj vad det snöar här på bloggen också! Häftigt! Önskar dig en riktigt fin helg. Kram från huvudstaden.

Skeezix AKA Karen sa...

Lovely quaint snow scene.

Dragonstar sa...

A beautiful, fairytale scene.

Greyscale Territory sa...

A very romantic snowy scene! The building almost looks like a little fairytale home!

Mia sa...

Så vackert! Både kvarn och snöskrud.

Gunsside sa...

Så nydelig, mystiskt, vinterlig ;)

Halina sa...

Snygg vinterbild med bra stämning :)
Mvh Halina

RuneE sa...

Det treet gjorde seg veldig bra i komposisjonen - dette likte jeg.

LauraX sa...

pretty scene.

TheChieftess sa...

Lovely...looks very cold and solitary!!!

Birgitta - foto CHIP sa...

Ser ut som riktig pudersnö överallt. Vykortsfint :)
Ha en fin söndag!

Annelie sa...

Tittat in lite på dina inlägg, härliga bilder!
Och tack för din kommentar, det värmer, det hoppas jag du förstår!
Dina bilder är ljuvligt stämningsfulla!