onsdag 2 mars 2011

När jag inte bloggar

Jag har väldigt lätt för att tröttna på saker och ting. Det är anledningen till att jag inte har bloggat så mycket sista tiden.
Jag har pysslat med lite annat. Bland annat har jag sett ut de vår- och sommarprojekt jag skall pyssla med. Det blir lite snickra och lite måla.
Just nu sitter jag och pysslar med najtråd och pärlor. Det är alltid kul att förnya lite i hemmet emellanåt så varför inte sätta lite piff på förnsterträden. De är så trista just nu. Inte blommar orchideerna och de andra träden är inte heller vad de borde vara. Nåväl de repar sig förhoppningsvis snart. Kanske blir de glada när de blir extra ompysslade med lite nytt.
Hjärtat ovan har jag gjort av virad najtråd och så har jag trätt pärlor av olika slag och gjort halsar på den och virat runt hjärtat. Vad kan passa bättre än att sätta hjärtat i krukan med hjärtan på tråd växten? Nu kan den klättra runt.

2 kommentarer:

Nettan sa...

Vad det blev fint!
Mina blommor ser heller inte så kul ut nu, men det blir väl bätte framöver.

Kram // Nettan

E-B sa...

åh så sött! kram fr Älmhult!

Copyrightskyddade bilder