söndag 3 april 2011

BIldligt talat 3 april

16 kommentarer:

Wildhearts sa...

En underbar bild som väcker många tankar. Den görs sig extra bra i svartvitt.

sinneskatten sa...

En bild som väcker mitt intresse, gillar skarpt färgsättningen.

Eva-Lena sa...

Åh, vilken härlig talande bild, undrar vad som rör sig i huvudet, antagligen detsamma som hos oss alla fotografer...Fint fångat!

Kram E-L

Pialotta sa...

Riktigt mysko bild som jag voll veta mer om.. så fin :)

Monica o Jacob sa...

Snyggt om än lite instängt och sorgligt.
Ha en skön vecka;-)

Photos by Storm sa...

Fint i svartvitt och mycket känsla. Ha det bra/Lis

Pumita sa...

Tungt och sorgligt, som livet kan vara ibland. Men efter regn kommer solsken och det vet h*n om. :)

Birgitta - foto CHIP sa...

Tid att stanna upp och tänka lite - fin bild som väcker känslor och tankar :)

Nattsyrran sa...

En bild som väcker tankar och idéer. Snygg!!

Pysselfarmor sa...

Snyggt komponerat!

Cecilia Artista sa...

Lite instängd bild. Undrar varför hon sitter där och vad hon tänker. Intressant och spännande bild!

anemonen sa...

Tack för alla fina komplimanger om fotot.

Camilla (Rantis) sa...

oj vilket underbart fotot!!
Intressant,spännade och väcker funderingar....

Marie sa...

Den här bilden är inte alls bra Inger.......den är MAKALÖS!!!!!!! Helt otroligt bra. Jag tokälskar den. Precis i min stil. Älskar arret i bilden. Tanken bakom för att få till den. Ljuset och siluetten. Mmmmmmmmm. DEN HÄR borde du göra en pappersbild utav eller varför inte en tavla, helt klart!!! Kram.

Mona sa...

Otroligt vacker och spännande bild. Bara fantasin sätter gränser.

Rantamor sa...

Alltså du har så måga bra foton i din blogg att jag njuter av att bara blogga runt.
Men detta foto stannade jag vid...oj va snyggt det var...allt verkar så perfekt avvägt...
Som tavla gör den sig säkert bra på väggen.

Ha d gott.