söndag 3 april 2011

Oil barrel in the engine stable

7 kommentarer:

NatureFootstep sa...

oj vad det påminner mig om mitt yrke. Även om jag mest satt vid designbrädan.

John sa...

Beautiful photo!

Come see my blues, have a great week ahead.

SmilingSally sa...

Good Blue Monday idea. Thanks for sharing your blues.

Happy Blue Monday, Inger.

LV sa...

What a different and interesting blue show. You had a great idea.

Vitsippan sa...

Hej Inger !
Jag hade tappat bort Dig, men fann Dig hos Camilla, Rantis.Ibland försvinner mina följebloggar,då står det på Instrumentpanelen.Du har inge följebloggar, är färdig att krevera.Så poppar de upp vartefter.I Söndags la datorn en LapTop bara av efter ett högt surrande.Vågade inte sätta på den igen förrän i morse.
Jag finns kvar och Du med ser jag nu.Ska uppdatera din blogg igen.

Kram Mi

Vitsippan sa...

skulle bara tala om för <DIG ATT DEt gick inte, läser in, men inget händer, så jag får väl fortsätta att gå in från Camillas blogg då.

Pumita sa...

Kom att tänka på "en svensk tiger" av ngn konstig anledning. :)