lördag 9 april 2011

Show me yours and I´ll show you mine - Tävling - Det var en gång...

Den här veckan har WTFDC en tävling med temat "Det var en gång...."
Detta är mitt bidrag: Hattstugan
Sagan om tre små barn som bor med sin mamma i en hatt. Sagan är  skriven av Elsa Beskow.
Fler bidrag kan du se HÄR.
Ps Det är Carina från Carinas vrå, Carinas smycken och 
Carinas smycken på Facebook som bidrar med vinsten:
Ett superfint halsband med texten "never never give up" och valfri färg på ängeln. ds


7 kommentarer:

Milla sa...

Åh, vilken fin tolkning ;0)

Monica sa...

Det var ett sött litet hus;-)
Ha en skön lördagkväll;-)

Anette sa...

Häftigt och du bara råkade ha en hattstuga i gömmorna;-) Den där sagan minns man allt! /Anette

Birgitta sa...

Cool bild :)
Lycka till på tävlingen!

Yvonnes bärbara blogg sa...

Hattstugan kommer man självklart ihåg!

tofflan sa...

Å Hattstugan... Jag tyckte den var så läskig när jag var barn... Och sorglig... Kul och annorlunda bild! :D

Gunilla sa...

Tack för ditt besök!
Tänk att du råkade ha en hattstuga till hands :) Jag måste erkänna att jag kommer inte ihåg den sagan men har sätt omslaget till boken många gånger.
Ha en trevlig helg!