tisdag 26 april 2011

Tävling hos Anneli a la foto

Jag brukar sällan shoppa mina bilder. Det brukar bli lite beskärning, lit skärpnig och kanske någon form av kant på bilden. Jag är inte så hemma i shoppandets konst. Jag kom osvikligen att tänka på min mors plastblommor när jag tänkte på att shoppa en blomma. Här är mitt försök att använda mig av någon av de finesser som finns i fotoprogrammet. Dock blir det ingen blåsippa utan en vitsippa, och om jag förstod rätt gick det också bra. Klicka här för att delta.








2 kommentarer:

Anneli - A'la Foto sa...

Det går alldeles utmärkt med en vitsippa och jag tycker du shoppat till den jättefint! Ser härligt ut! Men du har inte länkat till tävlingen som finns på länk: http://alafoto.se/blogg/?p=14568
Inte heller har du skrivit på rätt ställe men jag flyttar den så det är ingen fara. Inte konstigt att det ena blir fel när det andra är fel! :O))

Lycka till i tävlingen och tack för att du vill vara med!

Maria Berg sa...

Vilken läker effekt det blev på blomman - håller dock med dig att lite plastigt blev det fast det gör inget det blev mest häftigt!
/MB