tisdag 17 maj 2011

Loppisbesök

Som jag tidigare har berättat var jag i helgen och besökte loppisar och  även en liten gårdsbutik - Annalunda Ting.  Ett litet fynd på en av loppisarna gjorde jag på den här "blomkrukan". Ett metallfat av något slag som var vackert utsirat, men ganska medtaget köpte jag före en spottstyver närmare bestämt en tjuga. Idag har jag fyllt det med lite blommor och blader och ett cementhjärta och vips har jag en vacker bordsuppsats i köket. Visst kan man göra fint med små medel, och roligt att pynta är det också.

2 kommentarer:

LissenTo sa...

Superfint Inger, gillar sådan här fat och så fint det blev med blommor.

Finare en vanlig "köpekruka".

Behöver jag säga att jag har några sådan här fat, "ler".

Kram Lissen

Dani sa...

very beautiful.

thanks for the visit/comment on my blog. Im not sure if its cherry blossoms.

Have a lovely day.

Copyrightskyddade bilder