måndag 16 maj 2011

Lördagsnöje




                                                               Gillar du inredning?
Det gör jag. och därför besökte jag Annalunda Ting i Tingsryd i lördags. En butik för heminredningsälskare. Många och vackra är sakerna som säljs, och inte minst att förglömma är att man får inspiration till att göra fint hemma när man kommer till ett så fint ställe. I alla fick jag det. Många ideer fick jag som jag skall sätta i verket framöver.
I sidpanelen finns en liten logga från Annalunda och klickar du där kommer  du till nätbutiken, och kan se ett urval av vad som finns. Mina foton därifrån visar också på allt ögongodis. Ägarinnan är trevlig och har vad jag förstår ett öga för det där lite speciella vad gäller inredning. Miljön är hemtrevlig och känns varmt välkomnande.








3 kommentarer:

Camilla (Rantis) sa...

Men åh vad härligt med såna speciella butiker som verkligen har sin charm...då kan man ju inte låta bli att INTE shoppa loss...
*S*

Annie - Annalunda sa...

Så fina bilder! Tack för allt det fina och snälla ord! <3 Kram och välkommen åter!

Annie - Annalunda sa...

Hade alldeles för mig att jag skrev när jag var här förra gången, men det har väl ramlat bort...
Så fina bilder! Tack för allt det och snälla ord! <3 Kram och välkommen åter!