onsdag 29 juni 2011

OO - När det är som finast


23 kommentarer:

Ting o Tankar sa...

En toppenbild!! Vackert!

Sommarhälsningar.

Maria G sa...

Ljuvlig sommarbukett!
Ha en riktigt bra dag!

Ordlös Onsdag sa...

Stort tack Anemonen för att du deltar i OO-utmaningen!

Det är så kul att sitta och titta runt på alla tolkningar av veckans tema.

Glada hälsningar: SoF och tPix på Ordlös Onsdag.

4U2! sa...

Ljuvligt!

Birgitta - foto CHIP sa...

Vilken underbar sommarbukett!
Ha en fin Onsdag!

Cecilia Artista sa...

Underbar bukett av vilda blommor!

Det är verkligen tragiskt att allt fler blommor, insekter mfl försvinner från vår natur!

Pennelina sa...

Se så vackert!

Kramar <3<3<3

Suss o Kai sa...

Vilken vacker bukett, passande så här inte långt från midsommar :) Kram Suss

Gärdsmygen sa...

Ja nu är det som finast med blomningen! Skön bukett!

Pialotta sa...

Helt klart att de finaste blommorna är de vilda.. speciellt när jag ser din bukett:) Tjingeling

Mona sa...

Underbar sommarbuket! Hoppas inte mandelblom försvinner.

Anelias hantverk sa...

Ljuvlig sommarbukett!
Landskapet här nedan var ju för underbart!
Kram!

Pialotta sa...

En liten fråga som jag just nu la up på Facebook .. headern, om man vill ha sin egen header.. var fixar man det.. förstår ju det är i design/Mall.. men var där? Bakgrunden kan jag hitta, men.. Vet du? Ser du har en stor header här. Tjingeling/Pialotta

Erik "Semlan" sa...

Vackra vilda blommor. :-)
Helt klart en fin tid, när dessa växer i naturen.
Kan förstå att du vill ta in sommaren och ställa i vas, men personligen gillar jag dem mest när de står ute i naturen. ;-)

Annelie Esseus sa...

Åh så fin bukett, svenskare och vackrare än så kan det väl knappast bli!

Pysselfarmor sa...

Ja det är som finast när man kan plocka en sådan här vacker bukett!

SigridfraEnget sa...

Sommar, sommar, sommar!

Anni sa...

En sådan där bild som man behöver ta fram mitt i vintern för att påminna sig om att det faktiskt blir sommar igen... Härligt!

Kerstins foto sa...

Det där är verkligen svensk sommar samlad i en vas. Det blir inte finare än så. Gillar din bild, nåt att njuta av idag när regnet vräker ner och det blixtrar och åskar.

tantmarit.se sa...

HELT klart vackert! Vilda blommor i en bukett sådär slår alla vackra rosenbuketter osv!!! och är blommorna dessutom plockade av ett BARN, då är de EXTRA fina...!
PS. jättesnygg header, jag ÄLSKAR bilden med stenmuren!

AKO sa...

Det är verkligen ljuvligt med ängsblommor, och alldeles gratis också! :D

Janne sa...

Sommarvacker bukett.

Maria Berg sa...

Så himla härligt med dessa sommar buketter.
Min mellan tjej brukar gå ut och plocka både här hemma men även på ängen blir så sommrigt!

För att tag sedan skrev du att orange inte var din färg inte var det min innan heller men jag vänjer mig och nu uppskattar jag den massor.

Kram MB

Copyrightskyddade bilder