tisdag 14 juni 2011

Telia eller som jag kallar dem Felia

Till dig som besöker Käringafällan vill jag säga att Telia eller skall jag säga Felia funkar väldigt dåligt. Så har det varit sista veckorna varför jag är dålig på att kommentera. Jag skall försöka så fort det är bättre för det är till och från med att komma ut på nätet. Idag var det endast EDGE och då funkar det inte alls. Just nu är det ok men klockan är mycket och jag har varit borta hela dagen så nu är det dags att nanna kudden.
Jag jämför numera Telia så här. Att ha Telia som operatör är detsamma som att betala för en full tank bensin men inte få någon. Så är det med Telia vi betalar fullt pris men har ingen täckning. Det är inte bara här det är så utan flera platser runt omkring i bygden. Man kan i dagens läge flyga till månen, men inte åtgärda ett sådant här fel för fel är det och de har de erkänt, men när blir det klart?
Jag är arg men jag kommer som sagt att kommentera så fort det bara går.


3 kommentarer:

REJEN sa...

Øv hvor irreterende og ærgeligt...Håber det går i orden så du kan blogge igen..;-D

Telia sa...

Hej!

Mitt namn är Kristoffer Gustafsson och jag jobbar på Telias Kundservice. Det låter verkligen inget vidare att uppkopplingen krånglar för dig. Om du vill får du gärna kontakta mig via länken nedan med mer information så skall jag titta närmare på ditt ärende och se om jag kan hjälpa dig att få kika på varför det är så skakig täckning i området. Har du alltid haft problemet eller är det någonting som uppstått nyligen?

Med vänlig hälsning
Kristoffer Gustafsson, Telia Kundservice
http://proof.telia.se/enkatpoll.asp?ProofID=15515

Jan Videren sa...

Hej. Fick du nån respons när du skickade in mer info till Telia? Telia har ju bekräftat att de har kapacitetsproblem sedan i våras. Anslutningen här i centrala Stockholm är hopplös :(