torsdag 16 juni 2011

Telia - Felia -EDGE - 2 pinnar

Fortfarande strular Felia som jag nu kommer att kalla dem. Inte annat än strul med det mobila bredbandet sista tiden. För tusan (ursäkta svordomen) man kan flyga till månen men inte få täckning på bredbandet. Det går fortfarande på EDGE och det är vad mitt tålamod nu ligger på. Mitt stackars blodtryck vill jag inte ta just nu för då blir jag inlagd. Tyvärr alla bloggvänner så är det inte lönt att kommentera eller vara med i någon fotoutmaning då det tar flera minuter (ca 5) att bara ladda upp en sida. Det konstiga är att Telias mast inte ligger långt borta heller så man kan ju undra ?? Idag skall jag kolla upp en annan mobilleverantör för det här kan vi bara inte acceptera i dagens läge 2011. Vem skulle betala för en full tankning av bilen och sedan inte få någon bensin? Så kan man säga att det är för oss nu då Felia inte levererar det vi betalar för.Jag känner de som bor långt ute på bystan som har bra täckning och är jättenöjda men de har naturligtvis inte Felia. Ha det så bra och jag kommer igen så fort det går.



3 kommentarer:

Artlover sa...

Jag skulle nog byta bredbandsbolag i det här läget. Hade bra!

http://leifhammar.se/

E-B sa...

Frustrerande. Felias kundtjänst brukar inte ha bästa kollen heller har jag fått för mig?
Tack, tar gärna fotot från kursen i original.
Allt gott!

Nattsyrran sa...

Undrar om det är samma fel här......? Vi har telia och internet funkar sämre än en seg AKO-kola... Håller på att bli galen. Har hittills bara suckat över själva datorn men det kanske rent av är uppkopplingen som strular. Hmmm ska nog kolla upp det! Hur som helst så hoppas jag på en trevlig helg=)