måndag 11 juli 2011

Bildligt talat 11 juni - Startklar JAG?

Bildligt talat

4 kommentarer:

Monica o Jacob sa...

Haha ja den var ju talande, undrar vad som skulle hända om man var klåfingrig;-))))

Mona sa...

Såna där skyltar kan nästan få mig att göra tvärtom. Inte på pin kiv, utan för att min hjärna inte uppfattar ordet inte. Vid en del kassor står det t ex lägg inte kontokort här (för att det kan avmagnetiseras). Vad tror du jag gör? Jo, jag lägger kontokortet just där...

Birgitta - foto CHIP sa...

Vilken rolig skylt :) vad är det som inte får startas?
Jag skulle behöva en sådan ovanför min säng om mornarna ;)

Pysselfarmor sa...

Ojdå och jag är så himla nyfiken och "klåfingrig" så förklaras det inte närmare vad som händer eller rättare sagt får inte hända....så skulle jag testa....