torsdag 7 juli 2011

I mitt kök...

..har jag det gott. Jag äter gott här och jag bloggar här. Sitter med vänner här och det avhandlas både det ena och det andra. 
Nu är det sommar i köket och vad passar bättre än lite blommor på diskbänken. 

Humle har jag gott om och några revor klippte jag av, och så tyckte jag det skulle se frestande ut med ett smultron eller fler. Doften även om bara ett är moget känns när jag kommer nära, och nära kommer jag när jag diskar.
De trevliga flaskorna från Cult gillar jag att kombinera på olika sätt. Det behövs inte så mycket för att få den där speciella känslan av något nytt.

Torsdagshälsningar från köket med en liten trudelutt från Cults barnserie.





1 kommentar:

LottaM ..ღ sa...

Hejsan!
Det var inte igår jag kikade in här hos dig ...

(men har haft svårt för att kommentera på blogger hos de jag brukar kika runt hos).

WOW!!!! Vilket underbart kök Du visar upp blir ju lite avis både på det ena och det andra.
Må så gott ... å kram
LottaM