onsdag 27 juli 2011

Ordlös onsdag - En typisk Sverigebild


15 kommentarer:

Bitten sa...

Mycket vackert!

Erik "Semlan" sa...

Ser ut som en behaglig paddeltur på ån. :-)
Passande foto.
En del av vårt Sommarsverige det med, även om jag själv hellre ror runt i en eka.
Närheten till vatten är något jag själv uppskattar. ;-)
Tack för din kommentar.

Annelie sa...

Verkligen en typisk svensk bild, vacker bild!

Edith och Jag sa...

Vacker bild från sommarsverige!
Maria

Kerstin: sa...

Så härligt det ser ut! Det finns mycket vacker natur i vårt avlånga land!

Cecilia Artista sa...

Så härligt och rofyllt!
Den svenska naturen är i särklass!

Suss o Kai sa...

Oh där skulle man paddla fram :) kanske meta lite :) Kram Suss

LissenTo sa...

Vad mysigt det ser ut och härligt sommarljus.

Här är supervarmt ikväll!
Kram Lissen

Mona sa...

Vackert! Att stilla paddla sig fram längs en å är underbart för själen.

Ting o Tankar sa...

En finfin bid!
Ser härligt ut!

Pialotta sa...

Kanoting i svenska vatten, så typiskt svenskt:) Riktigt fin bild :)

Pysselfarmor sa...

Så rofyllt att glida fram där...ja svenskt är det allt!

Kerstins foto sa...

Ser väldigt avkopplande ut, fint fångat och visst är det en riktig Sverigebild.

i stora drag sa...

Vilken vacker sommarbild, Inger!

En liten fråga. Du försvann som följare, temporärt eller för gott?

Ha en fin helg!
/Pia

i stora drag sa...

Hej igen! :)
Vilken tur att jag frågade då! Man känner sig ju lite dum, för att man inte vet vad det beror på. Är det någon man inte haft någon kontakt med alls, då är det ju inte så konstigt om någon försvinner. Fast det var en till som försvann hos mig, men hon hade råkat radera av misstag.

Kanske du försvann för att du bytte bild? Men det har ju andra gjort och ändå behållit sig plats? Knepigt!

Här har jag inte fått upp någon reklam. Det är väldigt sällan man får det på bloggar, tycker jag.

Så fin ny header du lagt in! :)
Ha en fin kväll!
/Pia

Copyrightskyddade bilder