tisdag 5 juli 2011

När jag är ledig...






13 kommentarer:

Birgitta - foto CHIP sa...

Aha ... då släktforskr du :)
Jättefint foto med blomslingan - så romantiskt!

Pialotta sa...

Du som jag älskar blommor och vår natur.. familjen.. så fint gammalt foto på er och med blomrankan på:)

Mona sa...

Vackert och elegant! Att njuta av ledigheten tillsammans med familjen är inte dumt.

Ann-Mari sa...

...står tiden stilla? :-)
Jag tolkar det som att du kopplar av och svävar i minnen när du är ledig...
Stämningsfylld bild!

Ordlös Onsdag sa...

Tänk så bra vi på Ordlös Onsdag har det som nu kan besöka era bloggar & njuta av alla fina "När jag är ledig"-bilder.
Tack för att du vill vara med i vår fotoutmaning.

Glada hälsningar från SoF & tPix på Ordlös Onsdag!

anemonen sa...

Bara Birgitta-foto Chip som gissat rätt på vad jag lägger min ledighet. Så rätt - jag släktforskar- och man kan ju säga att det är att lägga fritiden på familjen, eller hur?

LissenTo sa...

Vilken ljuvlig bild Inger. En sådan där ram har jag tittat efter på loppis, men än har jag inte hittat någon.

Kom nu ihåg att du brukar släktforska.

Jag har fått hjälp med min blogg, ska kolla med min vän och höra hur man gör, när jag träffar honom. Jag är inte så teknisk själv.


Soliga hälsningar från Lissen

- ma - sa...

Veldig fint bilde! Det illustrerer godt det å ta bilder også:)

Kicki sa...

Släktforskning hade jag också gissat! Det är så kul att se gamla svartvita bilder!

Suss o Kai sa...

Vilken vacker bild Kram Suss

Lena Abrahamsson sa...

Så fin och stämningsfull bild för fri tolkning, kul! Nu kunde jag läsa att det är släktforskning du sysslar med, men själv tolkade jag det som att du fotograferade stilleben när du var ledig :)

Ting o Tankar sa...

Hej!
Släktforskning... verkar onekligen lite spännande!
Stämmningsfull bild! Fin.

Sommarhälsning till dig.

Kerstins foto sa...

Vad spännande med släktforskning. Jag vet inte om jag skulle ha tålamod med det men jag fascineras av alla som gör det.
Jättefint foto.
Ha en fin helg.

Copyrightskyddade bilder