söndag 21 augusti 2011

Kaffetåren den bästa........





8 kommentarer:

Moa sa...

Ja herre gud hur skulle jag klara mig utan kaffetåren.. fin bild som visar det goda kaffet.. =).. ha det gott/Moa

EG Wow sa...

I'm a big fan of coffee! This looks good.

Erik "Semlan" sa...

Fin bild.
Först trodde jag det stod en gammal tetra bredvid kaffeglaset, blev lite förvånad. ;-)
En sådan där äldre modell pyramid. Men så såg jag att det var en servett.
Hi hi.

Cecilia Artista sa...

Så elegant!
Din bild inbjuder verkligen till en liten fikastund!

Pumita sa...

Ja tack! Vem kan motstå detta? Inte jag. Har förresten likadana kaffeglas hemma. Servetten är läcker också. :)

SigridfraEnget sa...

Kaffe måste man ha!!

Pialotta sa...

Kaffebilden är så skön så skön och inte hade vi klarat oss utan kaffetåren Inger :) Bilden så underbar :)
Bilden på cyklen hos mig ;) Så du känner igen din och att ägaren till pedalaren är en nära till dig, hade jag ingen aning om.. det var lite coolt ju :) Ha de gott/Pialotta

Artlover sa...

Det skulle vara trevligt att fika med dig, när man ser denna smakfulla bild:-)

Copyrightskyddade bilder