onsdag 17 augusti 2011

Sommaren som gick




8 kommentarer:

anemonen sa...

Besök i städer vid havet dels i Göteborg och Köpingsvik dels i Karlskrona. Bidraget är från Karlskrona "min stad". Där känner jag mig hemma, och där är så vackert. Staden är som ett litet Stockholm - byggd på öar.

Pysselfarmor sa...

På alla de platser du räknat upp - Göteborg, Köpingsvik och Karlskrona har jag varit...och Karlskrona är som du säger en väldigt vacker stad!
Sverige är så avlångt och skiftande - ett spännande land.

SigridfraEnget sa...

Lite molnigt, men vackert!

Gärdsmygen sa...

Aha! Kände inte igen vyn och det förstår jag varför nu. Karlskrona stad jag är inte så hemma i.

Cecilia Artista sa...

Tyvärr har jag aldrig varit i Karlskrona.

Jag är uppvuxen i Stockholm och älskar den staden trots att jag bor på andra ställen - dock inte så långt ifrån Stockholm när jag är i Sverige. En av mina söner bor dessutom där. Och där är mina rötter. Det är fortfarande staden för mig! Det kanske är samma för dig när det gäller Karlskrona?

Erik "Semlan" sa...

Vädret ser småruskigt ut, nästan höstlikt? Men solen kan ju inte skina varje dag... ;-)
Intressant foto, vad är det för hög mast?
Tack för kommentaren. Jag tror också att det blivit för mycket tilltugg vid fikatillfällena. :-)

Pearl Maple sa...

delightful photos on your blog space and like your view of the brownie camera, that was my mother's favorite

Mona sa...

Karlskrona har jag aldrig varit i, men det ser väldigt vackert ut. Himlen känner jag dock igen. Så har det sett ut många gånger över Gbg i sommar.

Copyrightskyddade bilder